Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Player przyspiesza premierę "Skazanej" z Agatą Kuleszą. Serial w serwisie od piątku

Kolejne odcinki "Skazanej" pojawiać się będą w Playerze co piątek (fot. materiały prasowe)

Player.pl o cztery dni przyspieszył premierę drugiego sezonu serialu "Skazana" z Agatą Kuleszą. Produkcja pojawiła się w serwisie w piątek 11 listopada.

Wcześniej premiera nowego sezonu "Skazanej" planowana była na poniedziałek 15 listopada. Player.pl udostępniać będzie kolejne odcinki serialu (jest ich osiem) co piątek.

Czytaj też: Edward Miszczak ma być gościem jubileuszowej gali Polsatu

W obsadzie ponownie znaleźli się m.in.: Agata Kulesza, Aleksandra Adamska, Martyna Byczkowska, Michał Czernecki, Bartłomiej Topa, Marta Ścisłowicz, Joanna Gonschorek, Monika Dawidziuk i Natalia Sikora.

W drugim sezonie dołączą do nich Adam Woronowicz, Konrad Eleryk, Jacek Beler, Wiktoria Gorodeckaja i Olga Rayska.

Serial "Skazana" od początku rozwijany jest przez zespół produkcji fabularnej TVN. Scenariusz powstawał pod nadzorem Kaśki Śliwińskiej-Kłosowicz. Główną scenarzystką jest Karolina Szymczyk-Majchrzak, z którą współpracują Ewa Popiołek i Hanna Węsierska. Za reżyserię odpowiada Bartosz Konopka, a za zdjęcia – Paweł Flis i Bartek Cierlica.

Czytaj też: Trzech wysłanników TVN 24 na mundial. Polsat News skorzysta z dziennikarzy Interii

"Skazana" miała premierę w Playerze 31 sierpnia 2021 roku. Serial opowiada o znanej z surowości wobec przestępców sędzi Alicji Mazur, granej przez Agatę Kuleszę. Zostaje ona oskarżona o zabójstwo, którego nie popełniła. Trafia do więzienia, gdzie musi przetrwać wśród kobiet, na które wydawała wcześniej wyroki.

Jak podaje TVN Warner Bros. Discovery, "Skazana" była w serwisie najpopularniejszą produkcją ubiegłego roku pod marką Player Original. Wiosną 2022 roku serial gromadził w TVN średnio 952 tys. widzów (dane Nielsen Media).

Czytaj też: W TVP nie pojawi się nowa kampania Yes ze ślubem dwóch kobiet

(KOZ, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.